neljapäev, 5. veebruar 2009

Teatriskäik

Käisime eile Nukuteatris. Etenduseks oli "Kuldvõtmeke ehk Buratino senitundmatud seiklused".
Etendus rääkis pika ninaga puupoisi Buratino lugudest, kes koos armastatu Malvina ja sõber Artemoniga püüdis vabastada oma kodulinna Carabas Barabasi hirmsa ikke alt.

Seda lugu pole kuulnud keegi veel
kuigi tuttav on meloodia
astu sisse sõber ja koos vaatame
kuhu muinasjutt meid täna viib.

Mõni jalutab ja mõni kiirustab
igaüks on kusagile teel
selle Buratino suured seiklused
pole raamatusse jõudnud veel

Seda lugu pole kuulnud keegi veel
kuigi tuttav on meloodia
meie Buratino suured seiklused
pole raamatusse jõudnud veel

Mõned meie klassi arvamused sellest etendusest:

Mulle meeldis kõige rohkem see osa, kus tegelased järves ujusid (Merith)
Mulle meeldis see, et sageli läks saal pimedaks (Marcus Mad.)
Mulle meeldis Carabas (Brigit)
Mulle meeldis Buratino (Karl)
Eriti tore oli see, kuidas telefon ringi liikus (Helery)
Mulle meeldisid laulud (Merilin)

1 kommentaar:

heleriin ütles ...

teater meeldis mulle nii väga sest se oli nii tore